Verimor Telekom - Olay Geçmişi

Tüm servisler düzgün çalışıyor.

Ses Hizmeti - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.04.2025 · 100.00%01.05.· 100.00%30.06.· 100.00%
01.04.2025
01.05.2025
30.06.2025

SMS Hizmeti - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.04.2025 · 100.00%01.05.· 100.00%30.06.· 100.00%
01.04.2025
01.05.2025
30.06.2025

Bulut Santral Hizmeti - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.04.2025 · 99.942%01.05.· 100.00%30.06.· 100.00%
01.04.2025
01.05.2025
30.06.2025

Online İşlem Merkezi - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.04.2025 · 99.942%01.05.· 100.00%30.06.· 100.00%
01.04.2025
01.05.2025
30.06.2025

Olay Geçmişi

01.05.2025

Planlı Bakım (5/5)
  • Tamamlandı
    06.05.2025 - 05:52
    Tamamlandı
    06.05.2025 - 05:52

    Değerli Abonemiz,

    Saat 08:52'de çalışma tamamlanmıştır.

    Bu süreçte göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Güncelleme
    06.05.2025 - 05:05
    Devam Ediyor
    06.05.2025 - 05:05

    Değerli Abonemiz,

    Ekiplerimizin çalışmayı 08:30 - 09:00 arasında tamamlaması bekleniyor.

    Hizmetlerimizin kesintisiz ve sorunsuz şekilde devam etmesi için tüm ekibimizle azami çabayı göstermeye devam ediyoruz.

    Bu süreçte göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Güncelleme
    06.05.2025 - 04:29
    Devam Ediyor
    06.05.2025 - 04:29

    Değerli Abonemiz,

    Planlı çalışma sırasında bazı beklenmedik durumlar ortaya çıktı. Ekiplerimizi hızlıca çalışmayı tamamlamaya çalışıyor. Gelişmeler hakkında sizi tekrardan bilgilendireceğiz.

    Hizmetlerimizin kesintisiz ve sorunsuz şekilde devam etmesi için tüm ekibimizle azami çabayı göstermeye devam ediyoruz.

    Bu süreçte göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Devam Ediyor
    06.05.2025 - 02:00
    Devam Ediyor
    06.05.2025 - 02:00
    Bakım devam ediyor
  • Planlandı
    06.05.2025 - 02:00
    Planlandı
    06.05.2025 - 02:00

    Değerli Abonemiz,

    İstanbul Veri Merkezi’nde bulunan sunucularımızda hizmet kalitemizi arttırmak amacıyla planladığımız beş aşamalı bakım çalışmasının son aşamasına geçiyoruz.

    Bu çalışma süresince sistemlerimizde kısa süreli kesintiler yaşanması beklenmektedir. Ancak ses hizmetlerimiz, Kocaeli'deki yedek altyapımız sayesinde kesintisiz olarak sunulmaya devam edecektir.

    Bilgilerinize sunarız.

01.04.2025

Bulutsantral ve OİM sorunu
  • Güncelleme
    Güncelleme

    Değerli Abonemiz,

    29 Nisan 2025 Salı günü saat 10:35'de yaşanan erişim sorununun kök nedeni belirlenmiştir.

    Bulut Santral sistemimiz, çağrı verilerini işleyen bir veri tablosunda yaşanan sınır aşımı nedeniyle işlem yapamaz hale gelmiş ve sistem akışını durdurmuştur. Bu durum, ilgili veritabanı tablosuyla bağlantılı tüm hizmet alanlarını geçici olarak etkilemiştir.

    Teknik ekiplerimiz, sorunu tespit ettikten sonra gerekli altyapı güncellemelerini yaparak sistemdeki veri sınırını yükseltmiş ve hizmetlerin normale dönmesini sağlamıştır. Bu işlem sırasında sistemde yer alan milyonlarca kaydın kontrol edilmesi gerektiğinden, çözüm süresi uzamıştır.

    Kayıtlarla ilgili oluşan geçici eksikliklerin giderilmesi amacıyla bu gece bir veri tarama ve yükleme çalışması gerçekleştirilecek olup, geriye dönük tüm veriler tekrar erişilebilir hale gelecektir.

    Siz değerli müşterilerimize yaşattığımız bu kesintiden dolayı tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

  • Çözüldü
    Çözüldü

    Değerli Abonemiz,

    Saat 11:45 itibarıyla sistemde yaşanan erişim sorunu giderilmiştir. Hizmetlerimiz şu anda normal şekilde çalışmaktadır.

    Ekiplerimiz, yaşanan aksaklığın temel nedenini belirlemeye yönelik çalışmalarını sürdürmektedir. Konuya ilişkin detaylı bir bilgilendirmeyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.

    Gösterdiğiniz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Takip Ediliyor
    Takip Ediliyor

    Değerli Abonemiz,

    Yaşanan erişim sorununa ilişkin olarak, saat 11:45 itibarıyla gerekli iyileştirmeleri uyguladık. Hizmetimizin kısa süre içinde normale dönmesi beklenmektedir.

    Kapsamlı tespit ve çözüm sürecimize dair detaylı bir bilgilendirmeyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.

    Hizmetlerimizin kesintisiz ve sorunsuz şekilde devam etmesi için tüm ekibimizle azami çabayı göstermeye devam ediyoruz.

    Bu süreçte göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Tespit Edildi
    Tespit Edildi

    Değerli Abonemiz,

    Yaşanan erişim sorununun kaynağı belirlenmiştir. Teknik ekiplerimiz, tespit edilen nedene yönelik çözüm çalışmalarını sürdürmektedir.

    Süreçle ilgili sizleri düzenli olarak bilgilendirmeye ve önemli gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz.

    Göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Araştırılıyor
    Araştırılıyor

    Değerli Abonemiz,

    Bazı müşterilerimizden bulutsantrale gelen çağrıların alınamadığı ve OİM'e erişim konusunda sorun yaşandığına dair geri bildirimleri alıyoruz. Teknik ekiplerimiz durumu incelemektedir. En kısa sürede yeni bir bilgilendirme mesajı paylaşacağız.

01.04.2025 - 01.06.2025

İleri