Verimor Telekom - Olay Geçmişi

Tüm servisler düzgün çalışıyor.

Ses Hizmeti - İstanbul - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.03.2025 · 100.00%01.04.· 100.00%31.05.· 100.00%
01.03.2025
01.04.2025
31.05.2025

Ses Hizmeti - Kocaeli - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.03.2025 · 100.00%01.04.· 100.00%31.05.· 100.00%
01.03.2025
01.04.2025
31.05.2025

SMS Hizmeti - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.03.2025 · 100.00%01.04.· 100.00%31.05.· 100.00%
01.03.2025
01.04.2025
31.05.2025

Bulutsantral Hizmeti - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.03.2025 · 100.00%01.04.· 99.942%31.05.· 100.00%
01.03.2025
01.04.2025
31.05.2025

Online İşlem Merkezi - Düzgün çalışıyor.

100% - çalışma süresi
01.03.2025 · 100.00%01.04.· 99.942%31.05.· 100.00%
01.03.2025
01.04.2025
31.05.2025

Olay Geçmişi

01.04.2025

Bulutsantral ve OİM sorunu
  • Güncelleme
    Güncelleme

    Değerli Abonemiz,

    29 Nisan 2025 Salı günü saat 10:35 sularında yaşanan erişim sorununun kök nedeni belirlenmiştir.

    Bulut Santral sistemimiz, çağrı verilerini işleyen bir veri tablosunda yaşanan sınır aşımı nedeniyle işlem yapamaz hale gelmiş ve sistem akışını durdurmuştur. Bu durum, ilgili veritabanı tablosuyla bağlantılı tüm hizmet alanlarını geçici olarak etkilemiştir.

    Teknik ekiplerimiz, sorunu tespit ettikten sonra gerekli altyapı güncellemelerini yaparak sistemdeki veri sınırını yükseltmiş ve hizmetlerin normale dönmesini sağlamıştır. Bu işlem sırasında sistemde yer alan milyonlarca kaydın kontrol edilmesi gerektiğinden, çözüm süresi uzamıştır.

    Kayıtlarla ilgili oluşan geçici eksikliklerin giderilmesi amacıyla bu gece bir veri tarama ve yükleme çalışması gerçekleştirilecek olup, geriye dönük tüm veriler tekrar erişilebilir hale gelecektir.

    Siz değerli müşterilerimize yaşattığımız bu kesintiden dolayı tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

  • Çözüldü
    Çözüldü

    Değerli Abonemiz,

    Saat 11:45 itibarıyla sistemde yaşanan erişim sorunu giderilmiştir. Hizmetlerimiz şu anda normal şekilde çalışmaktadır.

    Ekiplerimiz, yaşanan aksaklığın temel nedenini belirlemeye yönelik çalışmalarını sürdürmektedir. Konuya ilişkin detaylı bir bilgilendirmeyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.

    Gösterdiğiniz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Takip Ediliyor
    Takip Ediliyor

    Değerli Abonemiz,

    Yaşanan erişim sorununa ilişkin olarak, saat 11:45 itibarıyla gerekli iyileştirmeleri uyguladık. Hizmetimizin kısa süre içinde normale dönmesi beklenmektedir.

    Kapsamlı tespit ve çözüm sürecimize dair detaylı bir bilgilendirmeyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.

    Hizmetlerimizin kesintisiz ve sorunsuz şekilde devam etmesi için tüm ekibimizle azami çabayı göstermeye devam ediyoruz.

    Bu süreçte göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Tespit Edildi
    Tespit Edildi

    Değerli Abonemiz,

    Yaşanan erişim sorununun kaynağı belirlenmiştir. Teknik ekiplerimiz, tespit edilen nedene yönelik çözüm çalışmalarını sürdürmektedir.

    Süreçle ilgili sizleri düzenli olarak bilgilendirmeye ve önemli gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz.

    Göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

  • Araştırılıyor
    Araştırılıyor

    Değerli Abonemiz,

    Bazı müşterilerimizden bulutsantrale gelen çağrıların alınamadığı ve OİM'e erişim konusunda sorun yaşandığına dair geri bildirimleri alıyoruz. Teknik ekiplerimiz durumu incelemektedir. En kısa sürede yeni bir bilgilendirme mesajı paylaşacağız.

01.03.2025

Bu ay herhangi bir olay bildirilmedi.

01.03.2025 - 01.05.2025

İleri